Ons team. Jouw partner.
Onze gemene deler? Passie, expertise en een missie.
Unieke partner in ‘telling and selling the story of green food’
Anders dan de meeste communicatie & consultancy bureaus is ons bedrijf gegroeid vanuit onze missie. Liefde voor eten, respect voor mens, dier en milieu en een passie voor het communicatievak is wat ons bindt én boeit. We zijn hypergespecialiseerd rondom het onderwerp van meer plantaardig eten en tegelijkertijd breed onderlegd in 360° communicatie. Een combinatie die zowel uniek als krachtig is (gebleken).
Aan ons heb je een jong bureau, dat midden in de millennial doelgroep staat, communicatie anno nu begrijpt en het onderwerp dagelijks lééft. Snel schakelen, korte lijntjes en een pragmatische aanpak is wat ons siert. In ons vind je een unieke partner in deze snelgroeiende wereld van duurzame voeding. Graag stellen we het team aan je voor!
Isabel is vegetariër sinds haar negende. In 2013 tijdens haar master Tekst en Communicatie (UvA) startte ze haar blog Dehippevegetarier.nl dat inmiddels is uitgegroeid tot het grootste vegetarische platform van Nederland. Na haar master ging Isabel als consultant aan de slag bij internationaal communicatiebureau Ketchum (nu OPRG), waar ze al snel de foodspecialist werd. Ondertussen groeide haar blog en leidde in 2016 tot haar gelijknamige boek De Hippe Vegetariër. In 2018 lanceerde Isabel de succesvolle eerste editie van de Nationale Week Zonder Vlees in Nederland, waarmee ze in de Food100 terecht kwam als Gamechanger onder de 30 jaar en benoemd tot CommunicatieTalent van het jaar 2018. Dit heeft er mede voor gezorgd dat Isabel de Nederlandse autoriteit is op het gebied van vegetarische voeding en van haar passie haar werk heeft kunnen maken. Inmiddels doet ze dit niet meer alleen, maar samen met een team van gepassioneerde foodies en communicatiespecialisten.
Kim is vanaf dag één bij Green Food Lab betrokken en kent het bureau door en door. Ze heeft affiniteit met duurzame voeding en is daarom altijd bezig met de nieuwste trends en ontwikkelingen op dat gebied. Na haar Research Master Communicatie aan de UvA, heeft Kim zich bij internationaal communicatiebureau OPRG (voormalig: Ketchum) ontwikkeld en zich de ins en outs van de communicatiesector eigen gemaakt. Tijdens haar jaren in de bureauwereld heeft Kim diverse facetten van het communicatievak gezien, van het uitwerken van creatieve communicatiestrategieën tot het aanscherpen van merkpositioneringen. Als Managing Director draagt Kim bij Green Food Lab de dagelijkse verantwoordelijkheid voor het bureau. Met haar organisatorische kwaliteiten en inhoudelijke know-how, zorgt Kim ervoor dat Green Food Lab dé go-to partner is als het gaat om communicatie in de snel veranderende duurzame foodsector.
Jody heeft een grote liefde voor koken, eten én volleybal. Na haar master Persuasive Communications aan de UvA heeft Jody veel werkervaring opgedaan in de wereld van communicatie, marketing en reclame. Na een uitdagende periode bij een start-up koos Jody voor de bureauwereld bij internationaal communicatiebureau OPRG. Hier heeft ze de fijne kneepjes van het communicatievak geleerd en voor een breed palet aan klanten gewerkt. Jody maakt steeds bewuster haar eetkeuzes – zo kan ze als geen ander een fantastische vegetarische barbecue hosten. Bij Green Food Lab zorgt ze er als Client Director voor dat onze klanten verrast worden door onze frisse kijk, creatieve ideeën en goede resultaten.
Birgit is enthousiast vegetariër en kunstliefhebber, die niets liever doet dan uitgebreid vega(n) koken voor vrienden en familie. Na haar opleiding Kunsten, Cultuur en Media in Amsterdam is ze vrij snel de bureauwereld ingerold en nooit meer weggegaan. Ze heeft dan ook meer dan tien jaar lang ervaring in strategische merkcommunicatie voor zeer uiteenlopende merken, van start-ups tot grote corporates. Van digital strateeg tot managing director, Birgit heeft het allemaal gedaan, en weet dan ook wat klanten van een bureau verwachten. Als Business Director bij Green Food Lab weet ze deze verwachtingen meer dan waar te maken, maar dan wel voor merken die iets bijdragen aan een groenere, duurzamere wereld. Zo zet Birgit haar kennis en ervaring in om samen impact te maken!
Lieske is een foodie in hart en nieren. Tijdens haar hotelschoolopleiding specialiseerde ze zich op culinair gebied en ontdekte ze haar passie voor receptontwikkeling en fotografie. Dit gecombineerd met haar affiniteit voor bloggen en social media, maakt Lieske al sinds 2015 een onmisbare schakel in het team van Green Food Lab. Lieske is hoofdverantwoordelijk voor de Food Content & Creation tak en het blog De Hippe Vegetariër. Bij Green Food Lab stuurt Lieske een team van foodies aan die wekelijks in de keuken staan voor nieuwe recepturen en smakelijke foodfotografie. Daarnaast zit Lieske wekelijks in de schoolbanken om meer te leren over gezonde en duurzame voeding. Deze allround foodie ondersteunt zo vele projecten met haar culinaire fantasie en kennis in de keuken.
Margot begon na haar studie Internationale Communicatie & Media (HU) als consultant bij Internationaal PR bureau OPRG. Hier heeft ze zich ontwikkeld tot allround communicatieprofessional waarbij ze voornamelijk (corporate) PR & communicatie, social media en crisismanagement bedreef voor een breed scala aan merken in verschillende industrieën. Na 4,5 jaar wilde Margot haar innerlijke foodie meer prikkelen en maakte daarom de stap naar Lidl. Als adviseur PR & Externe Communicatie mocht ze zich naast food ook storten op alle duurzaamheidscommunicatie van de supermarkt. Met duurzaamheid was ze in haar vrije tijd al veel bezig maar bij Lidl ontdekte ze hier een echte passie voor. Vol overtuiging stapte ze daarom over naar Green Food Lab als Strategy & Communications Lead. Margot kan uren in de keuken staan waar ze naast koken ook bakt en fermenteert.
Amber begon haar carrière bij Philips als PR & influencer manager. Bij het bedrijf zette ze voor een veelzijdig portfolio aan consumentenproducten zowel de PR-plannen als de branded content en influencersamenwerkingen op. Na zes jaar bij Philips maakte ze de overstap naar de bureaukant. Met haar passie voor het bedenken en opzetten van creatieve PR-plannen en samenwerkingen met media en influencers, kan ze bij Green Food Lab haar creativiteit de vrije loop laten en een bijdrage leveren aan de missie om meer plantaardig het nieuwe normaal te maken. Amber is dol op citytrips en daar op zoek te gaan naar de nieuwste restaurants en gerechten. Daarnaast is ze graag in haar mooie woonplaats Haarlem, waar ze het heerlijk vindt om in de duinen te struinen en naar het strand te gaan.
Lotte is een analytische creatieveling die je wakker kunt maken voor falafel met naan. Eten is niet alleen haar grootste hobby, maar ook datgene wat haar blij maakt in een werkomgeving. Tijdens haar studie Lifestyle (Trendresearch & Concept Creation) dook zij dan ook de Food-sector in om allerhande voedselvraagstukken te onderzoeken. Zo deed zij voor True Price bijvoorbeeld onderzoek naar het voedselsysteem in 2050 en onderzocht zij voor projectbureau Food Embassy de relatie tussen eten en identiteit. Zo is Lotte in staat om op verrassende wijze de tijdsgeest en consumentengedrag te vertalen naar inspirerende content en concepten. Deze kwaliteiten zet zij in bij twee grote passies: het creëren van eigentijdse, herkenbare social media content, en het opzetten influencercampagnes om samen mooie content te genereren. Tot slot is Lotte met haar grote liefde voor startups programmamanager van het Food Startups Communications Lab.
De Rotterdamse Joy is van nature een creatieve social butterfly. Na haar bachelor Communicatie aan Hogeschool Rotterdam startte ze als allround PR Consultant bij storytelling agency Today’s Specials. Hier was ze 3,5 jaar verantwoordelijk voor traditionele PR, creative concepting, influencer marketing en de producties voor een breed F&B, hospitality – en lifestyle portfolio. Twee jaar terug maakte Joy de stap naar Freelance Concept & PR Creative en is ze inzetbaar voor uiteenlopende communicatievraagstukken van merken en bureaus. Met haar brede netwerk aan professionals zorgt Joy als Communications Specialist bij Green Food Lab voor een mooie verbinding tussen merken en mensen. Je kunt Joy regelmatig vinden met een glas natuurwijn in de nieuwste hotspots van de Randstad.
De uiteenlopende werkervaring van Wendy is haar kracht. Met ruim 8 jaar ervaring in PR, communicatie & productie weet ze hoe ze een merk moet neerzetten. Ze heeft gewerkt voor zowel klant- als bureauzijde, van startup tot corporate. Je kan haar kennen van projecten als ‘De Marinierskalender’ (Defensie) en ‘De Nacht Staat Op’ (NATWERK). Naast haar ‘gewone werk’ is ze nauw betrokken bij fashion rental platform Circle Closet en is ze mede-oprichter van het nog maar net geboren duurzame kledingmerk Studio Pax. Wendy wil haar klanten altijd goed begrijpen; voor haar werk bij Defensie werd ze militair, voor haar rol bij boksschool Underground ging ze de ring in (zonder succes). ‘Nee zeggen’ zit niet in haar aard (probeert ze overigens wel iets meer te doen). Over zitten gesproken, ook in haar vrije tijd zit Wendy nooit stil. Haar huis staat altijd open voor mini-events voor vrienden; van bioscoop- of karaoke-avonden, tot dinertjes, themafeestjes, babyshowers en verjaardagen. Waar Wendy natuurlijk geen nee tegen zei, is werken voor Green Food Lab. Ze hoopt alleen dat ze nu niet méér gaat eten, maar wel groener!
Suzanne helpt jou je verhaal te vertellen, in welke vorm dan ook. Ooit begonnen als journalist, nu al jaren als PR- en contentspecialist aan zowel klant- als bureauzijde. Ze werkte de afgelopen jaren onder andere bij SportCity, de overheid en PLNT, hét Nederlandse incubatorprogramma gefocust op Life Sciences & Health. Ze creëert onder meer contentstrategieën, social copy, persberichten en geeft zowel gevraagd als ongevraagd communicatie-advies. Het leukste aan haar werk vind ze creatieve concepten tot bloei brengen, een plan maken en dat uitvoeren, met een team naar één doel toewerken en taart bakken als er iets te vieren is. Als ze niet werkt, is ze waarschijnlijk aan het sporten of staat ze te koken.
Nina heeft een grote interesse in duurzame voeding en maatschappelijke thema’s. Koken is een grote hobby, maar daarnaast houdt ze ook van wielrennen en feestjes organiseren. Na haar HBO Voeding & Diëtetiek besloot Nina de master Communicatiewetenschap te gaan volgen. Uit behoefte om meer te leren over duurzaamheidscommunicatie schreef ze haar masterthesis over de koopintentie van vleesvervangers. Met haar achtergrond schrijft Nina er op los voor het communicatieteam en ondersteunt ze het PR-team waar nodig; een echte duizendpoot! Nina hoopt met haar werk meer mensen te kunnen inspireren bewustere voedselkeuzes te maken.
Floor is het liefst altijd bezig – van gitaarspelen tot fanatiek sporten en van tekenen tot de nieuwste bordspellen testen; deze busy bee zit eigenlijk nooit stil. Al van kinds af aan staat ze ieder weekend urenlang in de keuken om vrienden en familie te verrassen met de lekkerste (inmiddels plantaardige) gerechten, en vanuit deze passie besloot ze om naar de hotelschool te gaan. Tijdens haar opleiding ging ze zich meer verdiepen in de gezondheids- en duurzaamheidsaspecten van voeding. Sinds dat moment loopt duurzaamheid als rode draad door haar leven en is ze vastbesloten om mensen te inspireren om duurzamere en gezondere keuzes te maken. Na haar master Health Education & Promotion volgde deze kennisjunkie een tweede master in Environment & Resource Management waar ze zich specialiseerde in de transitie naar een duurzaam voedselsysteem. Haar enorme dosis enthousiasme en kennis over consumentengedrag, duurzaamheid en voeding maken haar een match made in heaven met Green Food Lab.
Karlijn is een echte foodie. Ze is een sportieve meid met een hart van goud en een groen randje. Ze begon ooit als stagiaire bij Green Food Lab en is nu uitgegroeid tot een vast teamlid als Food Content Junior. Tijdens haar studie Voeding & Diëtetiek heeft Karlijn zich verdiept in gezonde voeding in combinatie met een actieve leefstijl. Hierbij heeft zij ook haar Personal Trainer diploma weten te bemachtigen en kunnen we haar dus zeker een bezige bij noemen. Op de werkvloer is Karlijn altijd druk in de weer met content maken voor de socialmediakanalen en probeert ze zo veel volgers te inspireren met haar kennis over voeding. In haar vrije tijd is Karlijn veel te vinden bij de nieuwste hotspots in Amsterdam om daar inspiratie op te doen die ze dan weer kan gebruiken in haar functie!
Kim is altijd al geïnteresseerd geweest in communicatie, marketing, management en merken met een missie. Ze heeft tijdens haar loopbaan verschillende operationele managementfuncties gehad, wat volgens haar de perfecte combinatie is tussen mensen blij maken en dingen tot in de puntjes regelen. Het enthousiasme en de energie van team Green Food Lab is wat haar direct aansprak in het bedrijf, en datzelfde enthousiasme is precies waarom Kim zo goed bij Green Food Lab past. Ze ondersteunt het team met veel plezier bij office & projectzaken, zorgt er graag voor dat alle collega’s het naar hun zin hebben en hun werk optimaal kunnen doen. Kim is altijd in voor een wijntje, koken en op z’n tijd een potje sjoelen. Haar inzet voor het team en de klanten van Green Food Lab is elke dag onmisbaar!
Sien heeft een passie voor taal en duurzaamheid. Na het afronden van de bachelor Taalwetenschap in Utrecht besloot ze een jaar de kou op te zoeken en te gaan wonen in Oslo, Noorwegen. Tijdens dat jaar ontdekte ze haar interesse in communicatie en tekstschrijven en besloot dan ook terug te keren naar Nederland voor een master. Tijdens de master Tekst en Communicatie (UvA) las ze voor haar teksten veel artikelen op het gebied van duurzaamheid en besloot dat ze daar iets mee wilde doen. Ook in het dagelijks leven is duurzaamheid belangrijk voor Sien. Zo neemt ze zelfs naar Scandinavië liever de bus of trein dan het vliegtuig, en maakte recent de switch van flexitariër naar vegetariër, wat haar makkelijk af gaat als ze denkt aan de dieren en de planeet. Bij Green Food Lab ondersteunt Sien het team met haar tekstvaardigheid en scherpe oog voor taal. Vele persberichten en kernboodschappen zijn van haar hand, en er gaat geen tekst de deur uit voordat Sien deze gezien heeft!

LAURA BOLCZEK
Designer
Laura is de steun en toeverlaat van Green Food Lab voor alles wat met design te maken heeft. Ze volgde een opleiding grafisch vormgeving en studeerde daarna grafisch ontwerp aan de kunstacademie in Utrecht. Na 3 jaar bij een ontwerpbureau te hebben gewerkt, kwam ze terecht bij Green Food Lab. Ze draagt hiermee graag haar steentje bij aan een betere wereld omdat ze erin gelooft dat alle kleine beetjes helpen. Zo gaat ze graag naar kringloopwinkels om hier op zoek te gaan naar tweedehands pareltjes voor in haar huis en (goed gevulde) kledingkast. Laura houdt ervan om te experimenteren in de keuken. Ze leert steeds meer over vegetarische opties en merkt dat vlees toch niet zo nodig is als ze dacht. Naast haar passies voor design en koken, doet ze aan yoga en leest ze graag. Daarnaast volgt ze met veel plezier een kappersopleiding.
Green Food Lab groeit en bloeit!
Klik op het plus-icoontje om de details te bekijken
CORPORATE COMMUNICATIONS MANAGER
Hou jij ervan om in een dynamische omgeving te werken en elke dag iets anders te doen?
Krijg je er energie van om voor verschillende klanten de dagelijkse steun en toeverlaat te zijn? Ben jij iemand die het leuk vindt om zowel je organisatorische skills als inhoudelijke skills te combineren? En heb je een grote liefde voor een duurzaam voedselsysteem? Dan is Green Food Lab op zoek naar jou!
Wij zoeken een Corporate Communications Manager die kennis heeft van corporate pr, communicatie en reputatiemanagement en ieder communicatieproject van A tot Z tot een goed einde weet te brengen. Hierbij maak je gebruik van jouw eigen kennis, plus de specialistische kennis die binnen ons bureau aanwezig is. Ben jij degene die ons groeiende bureau komt versterken?
Over Green Food Lab
Green Food Lab is een PR & Communicatiebureau gespecialiseerd in consumenten-, corporate en interne communicatie binnen het domein food & duurzaamheid. We vinden het belangrijk om een positieve impact te maken en iedere dag dragen we, samen met onze klanten, ons steentje bij aan een duurzamer voedselsysteem en een betere wereld. Green Food Lab is er voor ieder merk die deze transitie wil versnellen, van start-ups tot de grote corporates.
Bij Green Food Lab werken we vanuit onze vier cultuurwaarden: gedreven om positief bij te dragen, verfrissende kijk, heldere werkwijze en samen sterker. We vinden het belangrijk dat iedere werknemer zich hierin kan herkennen.
Wat ga je doen als Corporate Communications Manager bij Green Food Lab?
Iedere klant is anders en ook iedere opdracht vraagt een andere aanpak. Zo ben je de ene dag bezig met een messaging sessie en de volgende dag met een proactieve PR campagne. We vragen hierin een ondernemende, oplossingsgerichte mindset, waarbij jij verantwoordelijk bent voor de volgende werkzaamheden:
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en zorgt ervoor dat projecten met een soepel proces en goed resultaat worden afgerond. Je houdt hierbij overzicht over de budgetten en planning van de projecten waar je verantwoordelijk voor bent;
- Je neemt, naast de rol van project owner, ook de inhoudelijk adviserende rol op je. Je denkt mee met de klant, stuurt de klant en werkt aan corporate pr- en communicatieprojecten;
- Als project owner zorg je dat alle key opinion leaders bij een project, van journalisten tot influencers tot wetenschappers, betrokken worden, de juiste informatie krijgen en optimaal werk leveren voor jouw klanten;
- Je bent op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen de foodsector en op het gebied van duurzaamheidscommunicatie, en zet deze kennis in voor jouw klanten. Je bent als eerste op de hoogte van nieuwe publicaties en rapporteert deze nauwkeurig aan je klant;
- Je investeert in een langdurige relatie met je klanten, denkt (proactief) met ze mee en spot kansen in de markt.
- Je bent goed in het overzicht bewaren, zowel van projectplanningen als budgetten waar je verantwoordelijk voor bent.
Wie zoeken wij?
Wij zijn op zoek naar een communicatieprofessional met minimaal 5 jaar werkervaring binnen Corporate PR en stakeholder management. Wij vragen om iemand die zelfstandig meerdere (kort- en langlopende) projecten tegelijk kan uitvoeren en het overzicht kan bewaren. Dit betekent dat je:
- Minimaal 4 jaar werkervaring hebt op het gebied van corporate communicatie, reputatie management en PR.
- Analytisch sterk bent, je weet een briefing om te toveren in een effectief communicatieplan.
- Uitstekende communicatieve- en schrijfvaardigheden bezit (NL en ENG);
- Een energieke, stressbestendige, flexibele aanpakker bent, die niet voor één gat te vangen is en oplossingsgericht denkt;
- Ervaring en affiniteit hebt met food en duurzaamheid;
- De juiste contacten hebt bij nieuwsredacties – van radio tot televisie;
- Bureau-ervaring is een grote pré;
- In het bezit bent van een rijbewijs.
Hoe ziet je werkweek eruit?
Je werkt vanuit ons kantoor in hartje Amsterdam, op de Entrepotdok vlakbij Artis. Daar werk je samen met een jong team van like-minded communicatieprofessionals en food specialisten. De werkdagen zijn dynamisch en afwisselend, dus je dag kan er soms compleet anders uitzien dan je ’s ochtends denkt maar we vergeten nooit om te lachen én goed te eten!
Wij bieden:
– Startdatum: z.s.m.;
– 12 maanden contract met uitzicht op verlenging;
– Minimaal 32 uur per week (drie dagen per week op kantoor);
– €3500,- tot €4000,- bruto per maand o.b.v. fulltime (afhankelijk van ervaring en competenties);
– 25 vakantiedagen per jaar;
– Salaris is inclusief vakantiegeld, exclusief reiskostenvergoeding en bonusregeling;
– Er is geen pensioenregeling;
– Dagelijkse teamlunch, goede koffie en borrels;
– Jaarlijks teamuitje met overnachting en onvergetelijk kerstfeest.
Interesse?
Herken jij je in dit plaatje? Gaat je hart sneller kloppen van deze vacature en kan je niet wachten om aan de slag te gaan? Mail dan je CV en motivatie naar: isabel@greenfoodlab.nl
Stagiair Copy & Content
Houd jij van schrijven en volg je media en magazines op het gebied van voeding en duurzaamheid op de voet? Lijkt het je geweldig om mee te schrijven aan uitdagende projecten, zoals artikelen voor de pers en (online) magazines? Dan is Green Food Lab op zoek naar jou! Wij zoeken een stagiair die ons kan ondersteunen bij het schrijven van copy en content met duurzame voeding als hoofdonderwerp.
Wie zoeken wij?
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste universitaire student in communicatie of tekstschrijven, met interesse in plantaardige voeding en duurzaamheid. Je werkt in een jong team met 25 collega’s vanuit ons kantoor in Amsterdam, gelegen naast Artis. Je hebt een passie voor schrijven en interesse in communicatie en social media. Je bent in staat in korte tijd een onderwerp te onderzoeken, informatie te verzamelen, kritisch te selecteren en de hoofdgedachte te vangen in een artikel. Je werkt zeer nauwkeurig en schrijft foutloos Nederlands en Engels.
Wat ga je doen?
Als Copy & Content Stagiair ga je aan de slag met het schrijven van inhoudelijke teksten, geschikt voor (online) magazines, nieuwsbrieven en persberichten voor klanten en eigen initiatieven. Vervolgens ga je diverse content, zoals recepten en artikelen, redigeren en klaarzetten voor publicatie in o.a. WordPress. Ook help je bij het opzetten van campagnes en influencersamenwerkingen, waarvoor je tijdens de voorbereiding influencers selecteert en benadert. Tijdens de campagneperiode onderhoud je het contact en monitor je de resultaten en na afloop maak je hiervan een mooie rapportage voor de klant. Verder ondersteun je het team met jouw tekstvaardigheid en scherpe oog voor taal. Daarnaast krijg je de mogelijkheid om bij andere teams mee te kijken. Zo kan het zomaar zijn dat je een keer de handen uit de mouwen steekt om te helpen in de keuken, op social op zoek gaat naar influencers of meehelpt met het inpakken van perspakketten.
Wij bieden:
– Fulltime meewerkstage met focus op copy en content
– De mogelijkheid om mee te kijken bij de andere pilaren in het bedrijf
– Periode: 2-3 maanden in de zomer of 5-6 maanden met start in februari of september
– Minimaal 32 uur, desgewenst twee thuiswerkdagen bij 40 uur
– Stagevergoeding van €450 euro per maand (o.b.v. 40 uur per week)
– Een gezellig team met communicatieprofessionals en foodspecialisten
– Dagelijkse teamlunch, goede koffie én iedere maand een Gin-Tonic borrel
Interesse?
Ben jij een ondernemende, outgoing student met een achtergrond op het gebied van communicatie en/of tekst en een CV dat blijk geeft van een gezonde werklust en relevante nevenactiviteiten? Ben je enthousiast om in ons team aan de slag te gaan? Mail dan je CV en motivatie naar: lieske@greenfoodlab.nl.
OPEN SOLLICITATIE
YES! Hét groene en duurzame communicatiebureau van dit moment is op zoek naar jou. Wil jij innovatieve food merken en multinationals helpen om écht impact te maken? Wil je onderdeel zijn van een jong en bruisend team, energie krijgen van je werk en samen een verschil maken? Heb je een grote liefde voor vega(n) eten en duurzaamheid? Dan maken wij graag kennis met jou, ook als we geen openstaande vacatures hebben!
Green Food Lab is een Food Consultancy & Communications Agency met een missie: de route naar meer plantaardig succesvol versnellen. Dit doen we door mensen met de juiste woorden en beelden, op het juiste moment, via de juiste kanalen te raken. We zijn dus van alle markten thuis: van content tot campagnes, van receptontwikkeling tot redactietours en van influencercampagnes tot events. Op onze homepage lees je meer over ons en wat we doen!
Ben je enthousiast geworden over Green Food Lab? Geloof je dat je ons kunt helpen onze missie te bereiken? Is werken bij Green Food Lab jouw droombaan? Stuur dan nu in een open sollicitatie je CV en motivatie naar info@greenfoodlab.nl. We kijken uit naar je mail!
Meer weten of samenwerken?
Wij staan altijd open voor samenwerkingspartners. Wil je overleggen, een kop koffie drinken of eens sparren? Stuur een mail naar info@greenfoodlab.nl
Green Food Lab is trots op

"Don’t wait for a better world.
It is up to you. You may even find the
solution at the end of your fork"
