Selecteer een pagina

Ons team. Jouw partner.

Onze gemene deler? Passie, expertise en een missie.

Unieke partner in ‘telling and selling the story of green food’

Anders dan de meeste communicatie & consultancy bureaus is ons bedrijf gegroeid vanuit onze missie. Liefde voor eten, respect voor mens, dier en milieu en een passie voor het communicatievak is wat ons bindt én boeit. We zijn hypergespecialiseerd rondom het onderwerp van meer plantaardig eten en tegelijkertijd breed onderlegd in 360° communicatie. Een combinatie die zowel uniek als krachtig is (gebleken).

Aan ons heb je een jong bureau, dat midden in de millennial doelgroep staat, communicatie anno nu begrijpt en het onderwerp dagelijks lééft. Snel schakelen, korte lijntjes en een pragmatische aanpak is wat ons siert. In ons vind je een unieke partner in deze snelgroeiende wereld van duurzame voeding. Graag stellen we het team aan je voor!

ISABEL BOERDAM

Founder

 

Isabel (1990) is vegetariër sinds haar negende. In 2013 tijdens haar master Tekst en Communicatie (UvA) startte ze haar blog Dehippevegetarier.nl dat inmiddels is uitgegroeid tot het grootste vegetarische platform van Nederland. Na haar master ging Isabel als consultant aan de slag bij internationaal communicatiebureau Ketchum (nu OPRG), waar ze al snel de foodspecialist werd. Ondertussen groeide haar blog en leidde in 2016 tot haar gelijknamige boek De Hippe Vegetariër. In 2018 lanceerde Isabel de succesvolle eerste editie van de Nationale Week Zonder Vlees in Nederland, waarmee ze in de Food100 terecht kwam als Gamechanger onder de 30 jaar en benoemd tot CommunicatieTalent van het jaar 2018. Dit heeft er mede voor gezorgd dat Isabel de Nederlandse autoriteit is op het gebied van vegetarische voeding en van haar passie haar werk heeft kunnen maken. Inmiddels doet ze dit niet meer alleen, maar samen met een team van gepassioneerde foodies en communicatiespecialisten.

KIM ZOON

Communications Lead

 

Kim (1991) is van nature veel met duurzame voeding bezig en daarnaast een betrokken consument die altijd op de hoogte is van de laatste maatschappelijke ontwikkelingen. Na haar Research Master Communicatie aan de UvA, heeft Kim zich bij internationaal communicatiebureau OPRG (voormalig: Ketchum) ontwikkeld tot veelzijdig PR- en communicatieadviseur en geliefde accountmanager. Hier startte zij tegelijk met Isabel, en vanaf het begin van hun carrières bleken deze dames een complementair en verrassend team. Tijdens haar jaren in de bureauwereld heeft Kim diverse facetten van het communicatievak gezien, van het uitwerken van creatieve communicatiestrategieën tot het aanscherpen van merkpositioneringen. Kim maakt zich snel de bedrijfscultuur van een klant eigen en opereert als organisch verlengstuk van het team. Bij Green Food Lab leidt Kim de communicatietak en is ze de spil in de dagelijkse gang van zaken op kantoor. Met haar organisatorische kwaliteiten en inhoudelijke know-how, brengt Kim de professionaliteit van de grote bureauwereld naar dit jonge niche bureau. Kortom: best of both worlds.

JODY VERMEIJ

Public Relations Lead

 

Jody (1992) heeft een grote liefde voor koken, eten én volleybal. Tijdens haar master Persuasive Communications aan de UvA heeft Jody veel werkervaring opgedaan in de wereld van communicatie, marketing en reclame. Na een uitdagende periode bij een start-up koos Jody voor de bureauwereld bij internationaal communicatiebureau OPRG. Daar ontwikkelde ze zich tot een bedreven projectmanager en een vis in het water op het gebied van mediarelaties en influencers. Het laatste jaar is Jody steeds bewuster duurzame eetkeuzes gaan maken. Ze kreeg de behoefte om met haar werk een bijdrage te leveren aan een betere wereld. Daarom koos ze vol overtuiging voor een volgende stap bij Green Food Lab, waar ze haar expertise inzet voor alle communicatieprojecten en events.

LIESKE VAN DER WAALS

Food Content Manager

 

Lieske (1992) is foodie in hart en nieren. Tijdens haar hotelschool opleiding specialiseerde ze zich op culinair gebied en ontdekte haar passie voor receptontwikkeling en fotografie. Dit gecombineerd met haar affiniteit voor bloggen en social media, maakt Lieske al sinds 2015 een onmisbare schakel in het team van Green Food Lab. Lieske is hoofdverantwoordelijk voor het reilen en zeilen van het blog Dehippevegetarier.nl en staat wekelijks in de keuken voor nieuwe recepturen en smakelijke food fotografie. Dankzij haar speciale liefde voor de horeca, adviseert ze restaurants en cateraars bij het vergroenen van hun menukaart. Daarnaast ondersteunt Lieske alle INSPIRATION en ACTIVATION projecten met haar culinaire fantasie en kennis in de keuken.

Rosanna de Vos

Social & Digital Specialist

 

Rosanna (1996) is dol op het drinken van cappuccino’s en sinds haar komst bij Green Food Lab verliefd geworden op havermelk! Na haar opleiding Communicatie aan de Hogeschool van Leiden heeft ze ervaring opgedaan als online marketeer voor meer dan 25 restaurants door heel Nederland. Door haar expertise op social en digital, kan zij de online communicatievraagstukken van klanten nog verder verdiepen. Rosanna (voor de intimi Rosa) creëert spontane content die je doet lachen, aanzet tot denken en je laat meegenieten van groene en duurzame voeding. Het creëren van een unieke tone of voice is voor haar een fluitje van een cent en snelle en doeltreffende service is waar zij voor staat. Daarnaast zul je haar veel vinden op een sportmatje, om vervolgens weer in de keuken te staan om heerlijke taarten en andere baksels uit te proberen. Voor Rosanna een absolute win-winsituatie voor body en mind!

LOTTE KUIJSTERS

Media & Influencer Specialist

 

Lotte (1993) is een analytische creatieveling die je wakker kunt maken voor falafel met naan. Eten is niet alleen haar grootste hobby, maar ook datgene wat haar blij maakt in een werkomgeving. Tijdens haar studie Lifestyle (Trendresearch & Concept Creation) dook zij dan ook de Food-sector in om allerhande voedselvraagstukken te onderzoeken. Zo deed zij voor True Price bijvoorbeeld onderzoek naar het voedselsysteem in 2050 en onderzocht zij voor projectbureau Food Embassy de relatie tussen eten en identiteit. Zo is Lotte in staat om op verrassende wijze de tijdsgeest en consumentengedrag te vertalen naar inspirerende content en concepten. Deze kwaliteiten zet zij in bij twee grote passies: het creëren van eigentijdse, herkenbare social media content, en het opzetten influencercampagnes om samen mooie content te genereren. Tot slot is Lotte met haar grote liefde voor startups programmamanager van het Food Startups Communications Lab.

MERLIN VAN SCHAIK

PR & Event Specialist

 

Merlin (1993) is een echte foodie. Alles in haar leven draait om eten en drinken. Van zelf uren in de keuken staan om voor anderen een feestmaal op tafel te zetten, tot het langsgaan van alle restaurants in Amsterdam om inspiratie op te doen voor weer nieuwe gerechten. Na haar Master Television and Cross Media Culture aan de UvA, kwam Merlin bij NewsLab en PitchPR in aanraking met de wereld van PR & Events. Haar liefde voor food was zo groot dat ze na een aantal jaar besloot om zich meer hierop te focussen en zich te ontwikkelen tot een echte Food PR & Event specialist. Green Food Lab is de perfecte plek om haar expertise in te zetten voor mooie, groene merken. Om naast haar grote liefde voor PR, ook haar liefde voor koken niet onbenut te laten, kookt Merlin in de weekenden als privé chef bij mensen thuis. Met BROOS.A’dam geeft ze mensen de totale ‘thuis uit eten’ beleving.

SIEN VAN TOL

Copy & Content Junior

 

Sien (1995) heeft een passie voor taal en duurzaamheid. Na het afronden van de bachelor Taalwetenschap in Utrecht besloot ze een jaar de kou op te zoeken en te gaan wonen in Oslo, Noorwegen. Tijdens dat jaar ontdekte ze haar interesse in communicatie en tekstschrijven en besloot dan ook terug te keren naar Nederland voor een master. Tijdens de master Tekst en Communicatie (UvA) las ze voor haar teksten veel artikelen op het gebied van duurzaamheid en besloot dat ze daar iets mee wilde doen. Ook in het dagelijks leven is duurzaamheid belangrijk voor Sien. Zo neemt ze zelfs naar Scandinavië liever de bus of trein dan het vliegtuig, en maakte recent de switch van flexitariër naar vegetariër, wat haar makkelijk af gaat als ze denkt aan de dieren en de planeet. Bij Green Food Lab ondersteunt Sien het team met haar tekstvaardigheid en scherpe oog voor taal. Vele persberichten en kernboodschappen zijn van haar hand, en er gaat geen tekst de deur uit voordat Sien deze gezien heeft!

WIEKE VERMEULEN

PR & Influencer Junior

 

Wieke (1996) is met haar master Communication, Health & Life Sciences aan de universiteit in Wageningen natuurlijk dé ultieme Green Food Lab werknemer met haar focus op communicatie, gezondheid én duurzaamheid. Een gouden combinatie, zeker met haar liefde voor voeding die zich uit in Wieke haar aandacht voor voedselverspilling en haar vegetarische levensstijl. Ook probeert ze zo veel mogelijk duurzame en tweedehands kleding te dragen. Verder is ze dol op sporten en series kijken, én volgt alle relevante influencers op de voet. Een duurzame topper in de dop!

ROBIN WALRECHT

Food Creation Junior

 

Robin (1996) is een foodie en feminist met een grote passie voor duurzaamheid. Ze is dol op koken en is altijd op de hoogte van de nieuwste food trends – die ze ook het liefst allemaal zelf uitprobeert! Wanneer ze niet in de keuken staat, geniet ze van kringloop winkelen en probeert ze overal een duurzaam alternatief voor te vinden. Tijdens haar master Communication, Health & Life Sciences heeft ze zich verdiept in hoe mensen motivatie ontwikkelen om duurzaam te eten. Later in haar opleiding ontdekte ze haar liefde voor receptontwikkeling en food fotografie waar ze op creatief gebied haar ei in kwijt kan. In haar werk combineert zij dit met de hoop om de wereld te inspireren vaker plantaardig te eten door het delen van onweerstaanbare recepten.

DANIËLLE VAN KAMPEN

Food Content Junior

Daniëlle (1996) heeft een voorliefde voor kunst, cultuur en mode. Ze is altijd op de hoogte van de laatste food & lifestyle trends. Daarnaast fotografeert ze kunstzinnige portretten van mensen en ontwerpt ze excentrieke en kleurrijke dessins. Na haar opleiding lifestyle & media aan het Grafisch Lyceum Rotterdam studeerde ze voeding & diëtetiek om meer te leren over gezondheid en duurzame voeding. Ook maakte ze een uitstapje naar de Willem de Kooning academie bij de richting New Earth Social Practices, waarbij ze zich verdiepte in nieuwe manieren van produceren in ecologische, sociale en economische contexten. Bij Green Food Lab heeft Daniëlle deze richtingen gebundeld en weet ze op haar eigenwijze manier verrassende en creatieve ideeën in te brengen.

KIM VAN DER VLIET

Office & Project Support

Kim (1986) is altijd al geïnteresseerd geweest in communicatie, marketing, management en merken met een missie. Ze heeft tijdens haar loopbaan verschillende operationele managementfuncties gehad, wat volgens haar de perfecte combinatie is tussen mensen blij maken en dingen tot in de puntjes regelen. Het enthousiasme en de energie van team Green Food Lab is wat haar direct aansprak in het bedrijf, en datzelfde enthousiasme is precies waarom Kim zo goed bij Green Food Lab past. Ze ondersteunt het team met veel plezier bij office & projectzaken, zorgt er graag voor dat alle collega’s het naar hun zin hebben en hun werk optimaal kunnen doen. Kim is altijd in voor een wijntje, koken en op z’n tijd een potje sjoelen. Haar inzet voor het team en de klanten van Green Food Lab is elke dag onmisbaar!

LAURA BOLCZEK

Designer

Laura (1987) is de steun en toeverlaat van Green Food Lab voor alles wat met design te maken heeft. Ze volgde een opleiding grafisch vormgeving en studeerde daarna grafisch ontwerp aan de kunstacademie in Utrecht. Na 3 jaar bij een ontwerpbureau te hebben gewerkt, kwam ze terecht bij Green Food Lab. Ze draagt hiermee graag haar steentje bij aan een betere wereld omdat ze erin gelooft dat alle kleine beetjes helpen. Zo gaat ze graag naar kringloopwinkels om hier op zoek te gaan naar tweedehands pareltjes voor in haar huis en (goed gevulde) kledingkast. Laura houdt ervan om te experimenteren in de keuken. Ze leert steeds meer over vegetarische opties en merkt dat vlees toch niet zo nodig is als ze dacht. Naast haar passies voor design en koken, doet ze aan yoga en leest ze graag. Daarnaast volgt ze met veel plezier een kappersopleiding.

Green Food Lab groeit en bloeit!

Klik op het plus-icoontje om de details te bekijken

PR & INFLUENCER JUNIOR

Ben jij op zoek naar je eerste baan in communicatie? Heb je een grote liefde voor vega(n) eten en duurzaamheid en ben je altijd op de hoogte van het laatste nieuws rondom dit onderwerp? Ben je actief op social media en volg je food bloggers en influencers op de voet? Vind je het leuk om in een dynamische omgeving te werken waar volop kansen zijn voor ontwikkeling? Dan is Green Food Lab op zoek naar jou!

Functie: PR & Influencer Junior
Wij zoeken een PR & Influencer Junior om ons groeiende bureau te versterken bij vele PR en influencer opdrachten die er liggen.

De PR & Influencer Junior:
– Bouwt relaties op en onderhoudt de relaties met het media- en influencernetwerk van Green Food Lab;
– Werkt samen met de Specialist PR & Influencer plannen uit, en zorgt voor het proactief uitzetten van de acties;
– Ondersteunt bij persintroducties, redactietours, persevenementen, perszendingen en influencer campagnes;
– Zet influencer campagnes op, schrijft briefings, en onderhoudt het contact met de influencers;
– Monitort de resultaten van de projecten, houdt bij hoe onze klanten in de media en online verschijnen en rapporteert dit nauwkeurig.

Wie zoeken wij?
Wij zijn op zoek naar een starter die een HBO- of WO-studie in de richting van Communicatie heeft voltooid. Wij vragen om iemand die het Nederlandse Food & Lifestyle medialandschap goed kent en hier affiniteit mee heeft, die bekend is met influencermarketing en het leuk vindt om contact met media en influencers te onderhouden. Daarnaast zoeken we iemand die een energieke werkhouding heeft, communicatief vaardig is en stressbestendig. Iemand die houdt van aanpakken en affiniteit heeft met voeding en duurzaamheid.

Pas jij helemaal in ons plaatje?
Hoe meer onderdelen je van deze checklist afvinkt, hoe beter je bij ons past!
– HBO of WO afgestudeerd in de richting Communicatie
– Bekendheid met het Food & Lifestyle media- en influencerlandschap
– Bekendheid met influencermarketing
– Uitstekende communicatieve- en schrijfvaardigheden (NL en ENG)
– Sociaal vaardig, legt gemakkelijk contact en geniet van het onderhouden van relaties
– Affiniteit met voeding en duurzaamheid
– Energieke, stressbestendige, flexibele aanpakker, die niet voor één gat te vangen is en oplossingsgericht denkt
– Werkt graag nauwkeurig en kan goed met deadlines omgaan
– Woonachtig in omgeving Amsterdam
– In het bezit van een rijbewijs

Hoe ziet je werkweek eruit?
Je werkt (zodra dat weer mag) vanuit ons gloednieuwe kantoor in hartje Amsterdam, op Entrepotdok vlakbij Artis. Daar werk je samen met een jong team van 15 like-minded communicatieprofessionals en food specialisten. Je werkt voor onze eigen projecten (o.a. Nationale Week Zonder Vlees) en voor onze klanten, dit zijn voornamelijk groene en duurzame food merken. De werkdagen zijn dynamisch en afwisselend, we vergeten nooit om te lachen én goed te eten!

Wij bieden:
– Startdatum: z.s.m., ten laatste oktober 2021
– 6 maanden contract met uitzicht op verlenging
– 40 uur per week (drie dagen per week op kantoor)
– €2300,- bruto per maand
– 25 vakantiedagen per jaar
– Salaris is inclusief vakantiegeld, exclusief reiskostenvergoeding
– Er is geen pensioenregeling
– Dagelijkse teamlunch, goede koffie én iedere maand Gin-Tonics
– Jaarlijks teamuitje met overnachting en onvergetelijk kerstfeest

Interesse?
Herken jij je in dit plaatje? Gaat je hart sneller kloppen van deze vacature en kan je niet wachten om aan de slag te gaan? Mail dan vóór 16 augustus je CV en motivatie naar: jody@greenfoodlab.nl.

PR & EVENT MANAGER

Werk jij in PR en ben je toe aan de volgende stap? Voel jij precies aan hoe je een verhaal moet brengen om het relevant en nieuwswaardig te maken? Krijg je energie van het bedenken van strategische, creatieve PR plannen voor klanten, en een team begeleiden bij de succesvolle uitrol hiervan? Ben je in staat om alle ballen hoog te houden zonder de prioriteiten uit het oog te verliezen? En heb je een grote liefde voor vega(n) eten en duurzaamheid? Dan is Green Food Lab op zoek naar jou!

Functie: PR & Event Manager
Wij zoeken een PR & Event Manager om ons groeiende bureau te versterken bij de vele PR vraagstukken die er liggen, het PR team te begeleiden, en de public relations tak verder uit te bouwen en te verdiepen.

Dat wil zeggen dat je:
– Verantwoordelijk bent voor het ontwikkelen van uiteenlopende PR campagnes;
– Een groot media en influencer netwerk hebt en dit actief onderhoudt;
– De leiding neemt en het team aanstuurt bij persintroducties, redactietours, persevenementen, perszendingen en influencer campagnes;
– Voor onze klanten de reeds uitgewerkte PR strategie voor 2021 verder specificeert en uitvoert, en voorsorteert op een vervolg in 2022;
– Het projectmanagement en accountmanagement voor jouw klanten oppakt, inclusief het contact onderhouden met de klant, de planning, afstemming intern en financiën;
– De specialisten en junioren in het PR team begeleidt bij hun klanten en projecten en helpt groeien en ontwikkelen;
– Meedenkt met het bureau over het veranderende medialandschap, de rol van PR en hoe Green Food Lab in dat speelveld kan blijven verrassen en innoveren.

Wie zoeken wij?
Wij zijn op zoek naar een communicatieprofessional met minimaal 4 jaar werkervaring, bij voorkeur bij een PR-/communicatiebureau. Wij vragen om iemand die zelfstandig meerdere projecten en taken tegelijk kan uitvoeren, strategisch inzicht heeft en energie krijgt van het spotten van kansen voor onze klanten en daarbij niet bang is om de discussie aan te gaan. Iemand die het leuk vindt om kennis over te dragen en een jong team te begeleiden bij PR uitdagingen en account- en projectmanagement.

Pas jij helemaal in ons plaatje?
Hoe meer onderdelen je van deze checklist afvinkt, hoe beter je bij ons past!
– Minimaal 4 jaar werkervaring op het gebied van PR, events en influencercampagnes. Bureau-ervaring is een grote pré.
– In staat om strategische en creatieve plannen te ontwikkelen voor iedere klant
– Brede ervaring met persintroducties, redactietours, persevenementen, perszendingen en influencercampagnes
– Uitstekende communicatieve- en schrijfvaardigheden (NL en ENG)
– Groot media- en influencernetwerk in het food en lifestyle landschap
– Ervaren project-, event- en accountmanager met strategisch en financieel inzicht
– Efficiënte en gestructureerde werker die zelfstandig projecten oppakt
– Teamleider die een jong team kan inspireren, enthousiasmeren, structureren, controleren en de eigen ervaring en kwaliteitsnormen kan overbrengen
– Energieke, stressbestendige, flexibele aanpakker, die niet voor één gat te vangen is en oplossingsgericht denkt
– Affiniteit met voeding en duurzaamheid
– Woonachtig in omgeving Amsterdam
– In het bezit van een rijbewijs

Hoe ziet je werkweek eruit?
Je werkt (zodra dat weer mag) vanuit ons gloednieuwe kantoor in hartje Amsterdam, op Entrepotdok vlakbij Artis. Daar werk je samen met een jong team van 15 like-minded communicatieprofessionals en food specialisten. Je werkt voor onze eigen projecten (o.a. Nationale Week Zonder Vlees) en voor onze klanten, dit zijn voornamelijk groene en duurzame food merken. De werkdagen zijn dynamisch en afwisselend, we vergeten nooit om te lachen én goed te eten!

Wij bieden:
– Startdatum: z.s.m., ten laatste oktober 2021
– 12 maanden contract met uitzicht op verlenging
– Minimaal 32 uur per week (drie dagen per week op kantoor)
– €3300,- tot €3800,- bruto per maand (afhankelijk van ervaring en competenties)
– 25 vakantiedagen per jaar
– Salaris is inclusief vakantiegeld, exclusief reiskostenvergoeding
– Er is geen pensioenregeling
– Dagelijkse teamlunch, goede koffie én iedere maand Gin-Tonics
– Jaarlijks teamuitje met overnachting en onvergetelijk kerstfeest

Interesse?
Herken jij je in dit plaatje? Gaat je hart sneller kloppen van deze vacature en kan je niet wachten om aan de slag te gaan? Mail dan vóór 16 augustus je CV en motivatie naar: jody@greenfoodlab.nl.

Stagiair Copy & Content

Houd jij van schrijven en volg jij media en magazines op het gebied van voeding en duurzaamheid op de voet? Lijkt het je geweldig om mee te schrijven aan uitdagende projecten, zoals artikelen voor de pers en (online) magazines? Dan is Green Food Lab op zoek naar jou! Wij zoeken een stagiair die ons kan ondersteunen bij het schrijven van content en copy met duurzame voeding als hoofdonderwerp, en bij het managen van social media kanalen.

Wie zoeken wij?
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste universitaire student in communicatie of tekstschrijven, met interesse in plantaardige voeding en duurzaamheid. Je werkt in een jong team van 13 anderen vanuit ons kantoor in Amsterdam, gelegen naast Artis. Je hebt een passie voor schrijven en interesse in communicatie en social media. Je werkt zeer nauwkeurig en schrijft foutloos Nederlands en Engels. Ervaring met InDesign is een pre. Je vindt het leuk om voor een jong, gepassioneerd bedrijf te werken.

Wij bieden:
– Fulltime meewerkstage copy & content
– Periode: 5-6 maanden, start in februari of september
– Minimaal 32 uur, desgewenst twee thuiswerkdagen bij 40 uur
– Stagevergoeding van €450 euro per maand (o.b.v. 40 uur per week)
– Een gezellig team met communicatieprofessionals en foodspecialisten
– Dagelijkse teamlunch, goede koffie én iedere maand een Gin-Tonic borrel

Interesse?
Ben jij een ondernemende, outgoing student met een achtergrond op het gebied van communicatie en/of tekst en een CV dat blijk geeft van een gezonde werklust en relevante nevenactiviteiten? Ben je enthousiast om in ons team aan de slag te gaan? Mail dan je CV en motivatie naar: kim.vandervliet@greenfoodlab.nl

Stagiair PR & influencers

Ben jij actief op social media, volg je food bloggers en influencers op de voet en zou je het leuk vinden om actief contact met ze te onderhouden? Vind je het leuk om het team te ondersteunen bij uiteenlopende PR-projecten? Ben je tot slot een echte foodie? Dan is Green Food Lab op zoek naar jou! Wij zoeken een stagiair die ons kan ondersteunen bij het contact met food influencers voor onze klanten, en het organiseren van evenementen en introducties van nieuwe producten of merken.

Wie zoeken wij?
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste communicatie student met interesse in plantaardige voeding en duurzaamheid. Je werkt in een jong team van 13 anderen vanuit ons kantoor in Amsterdam, gelegen naast Artis. Je hebt affiniteit met food, influencers, magazines en social media. Je werkt nauwkeurig en schrijft foutloos Nederlands. Je vindt het leuk om voor een jong, gepassioneerd bedrijf te werken.

Wij bieden:
– Fulltime meewerkstage met focus op PR en influencers
– Periode: 5-6 maanden, start in februari of september
– Minimaal 32 uur, desgewenst twee thuiswerkdagen bij 40 uur
– Stagevergoeding van €450 euro per maand (o.b.v. 40 uur per week)
– Een gezellig team met communicatieprofessionals en foodspecialisten
– Dagelijkse teamlunch, goede koffie én iedere maand een Gin-Tonic borrel

Interesse?
Ben jij een ondernemende, outgoing student met een achtergrond in communicatie en een CV dat blijk geeft van een gezonde werklust en relevante nevenactiviteiten? Ben je enthousiast om in ons team aan de slag te gaan? Mail dan je CV en motivatie naar: kim.vandervliet@greenfoodlab.nl

Stagiair receptontwikkeling & blog

Ben jij een echte kookliefhebber die wekelijks in de keuken staat en nieuwe dingen probeert? Ben je een actieve volger van foodblogs en food influencers? En ben je een student op het gebied van voeding? Dan is Green Food Lab op zoek naar jou! Wij zoeken een stagiair die ons kan ondersteunen bij het bedenken, koken en fotograferen van nieuwe recepten voor onze klanten en bij veelzijdige taken voor het blog De Hippe Vegetariër.

Wie zoeken wij?
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste, zelfstandige voeding & diëtetiek of hotelschool bachelor student met interesse in plantaardige voeding en duurzaamheid. Je werkt in een jong team van 13 anderen vanuit ons kantoor in Amsterdam, gelegen naast Artis. Je hebt kennis van de laatste foodtrends en inzicht in voeding zoals allergieën en voedingswaarden. Ook heb je ervaring met het bedenken van nieuwe recepten en foodfotografie, bijvoorbeeld op je eigen Instagram profiel. Ervaring met een professionele fotocamera en WordPress is een pre. Je vindt het leuk om veel in de keuken te staan en verrassende creaties te bedenken. Ook zal je aan de slag gaan met redactionele taken zoals contact met uitgeverijen en gastbloggers, het schrijven van artikelen en het beantwoorden van e-mails en lezersvragen.

Wij bieden:
– Fulltime meewerkstage receptontwikkeling en blog De Hippe Vegetariër
– Periode: 5-6 maanden, start in februari of september
– Minimaal 32 uur, desgewenst één thuiswerkdag bij 40 uur
– Stagevergoeding van €450 euro per maand (o.b.v. 40 uur per week)
– Een gezellig team met communicatieprofessionals en foodspecialisten
– Dagelijkse teamlunch, goede koffie én iedere maand een Gin-Tonic borrel

Interesse?
Ben jij een ondernemende, outgoing student met een achtergrond op het gebied van voeding en een CV dat blijk geeft van een gezonde werklust en relevante nevenactiviteiten? Kan je niet wachten om aan de slag te gaan in de keuken en op het blog? Mail dan je CV en motivatie naar: kim.vandervliet@greenfoodlab.nl

Meer weten of samenwerken?

Wij staan altijd open voor samenwerkingspartners. Wil je overleggen, een kop koffie drinken of eens sparren? Stuur een mail naar info@greenfoodlab.nl

"Don’t wait for a better world.
It is up to you. You may even find the
solution at the end of your fork"